Der Jesus hadde sitt siste måltid

hei folkens beklager at jeg ikke har oppdatert dere, jeg måtte legge meg tidlig noen dagen nå for har vært sliten samtidig så ville jeg bare ha tid til å se ting rundt meg, men ok her kommer det som har skjedd de siste dagene.

på torsdag var det Jerusalem marsjen og det og se så mange israelere som kom for å se og det å vinke til dem, si at vi elsker landet deres det er spesielt. Gi hive fave, gi dem klemmer og få høre takknemligjeten dems i stemmene deres. Denne dagen tok jeg ikke å vlogget så mye for denne gangen ville jeg bare ha fokuset mitt på omgivelsene

på fredagen var ved Davids tårn og der hadde vi fokuset på lovsang og bønn. noe jeg kjente jeg trengte særlig når jeg kjente jeg hadde det litt vanskelig psykisk. men etter det var det som all negativ energi ble borte og jeg bare følte fred over meg.

Etter det var det å se litt rundt i Israel der vi var Jesus hadde sitt siste måltid før han ble tatt. vi var også ved der Kong David hadde sin grav.

alt i alt har jeg hatt det kjempe bra og selv om jeg har hatt en dag der jeg ikke var meg selv har jeg kost meg masse..

det ble litt kort om de siste 2 dagene her har dere litt bilder som dere kan kose dere med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg