Der Jusus gikk på vannet og davids tårn

Ja da er dette siste blogginnlegget for Israel turen vi bare først si før jeg forteller hva jeg har gjort at jeg har lært mye mer på denne turen også. og at det bare er helt herlig å være her som er Guds land.

på dagen i går var vi først i Davids tårn det var bare helt magisk det å være der å be særlig for meg. jeg hadde litt negativ energi i meg som negative tanker OSV. Det bare slapp taket når jeg var der å ba og lovsunget

Etter det var det å finne et sted å spise, så vi gikk på en pizza restaurant og spiste Pizza. vi var også der Jesus hadde sitt siste måltid og det var så fint der vi var også på David sin grav.

Dagen i går gikk så alt for fort. vi startet med at vi tok oss en fjeltur oppå et fjell jeg husker ikke hva det het der. Etter det var det å ta en båt tur i Galelea skjøen der Jesus gikk på vannet og der Jesus traff Peter en av disiplene sine. så var det på tide med det siste vi kunne gjøre og det var å bade. vi badet i en kilde der vannet kom opp fra bakken og uansett hvor varmt det var i lufta ville det være 28 grader i vannet. Det var helt nydelig der og håper virkelig å få komme tilbake dit å bade mer der.

Så var det tilbake å spise mat og ta farvel med Noen av de andre deltagerne siden de skulle ta en annen fly som gikk tidligere enn det flyet vi andre skulle ta. 

Denne turen her har egentlig vært som en berg og dalbane. Jeg har ikke alltid hatt det så bra, men jeg vil si på hånden på hjertet jeg har hatt en fantastisk tur alt i alt. Skapt nye vennskap som jeg håper jeg får se igjen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg