dødehavet og ørkenfesten

må først bare beklagw for sent innlegg men mange av bildene ble ikke tatt på min telefon så jeg måtte vente til jeg fikk de bildene hehe.

først så måtte vi stå opp tidlig til frokost så vi fikk ikke så mye søvn i tillegg var det en hane som galet kl 2 kl 3 og kl 5 så jeg fikk ikke så mye søvn.

men vi dro først på Dødehavet og koste oss maks der. vi tok på oss gjørme som er utrolig fra for kroppen  Det er egentlig anbefalt å bade 15 min av gangen, men vi badet der i over en time og det var helt fantastisk å bade der. like morsomt hver gang.

etter det tok vi og gikk inn der det var flere bassenger med vann som var fra Dødehavet blandet med andre Minnieraler. så det luktet som råttent egg. men god og varmt var det.

Etter dette var det på ørken fest og det var så herlig lovsang og en kinesisk taler der som fortalte om sin historie som kinesisk kristen der han var i 10 år i fengsel på grunn av sin tro; og at han kom i strengere og strengere fengsel, men at det ikke knakk troen hans. Utrolig sterk og rørende historie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg