Jeg har kommet meg tilbake til blogg.no

Hei folkens dette trodde jeg ikke kom til å gjøre siden jeg har jo blogget her i 9 år og så plutselig ble bare kastet ut av blogg.no. Men jeg tror det er en mening med alt  jeg ble tilbud en plass på blogg.no

Jeg skal jo snart reise til israel for andre gang og jeg tror det er en mulighet for blogg.no for meg å komme meg inn hos lesere.

Jeg gleder meg i i hvertfall til å bli mer kjent med blogg no at. Det har jo blitt helt annerledes her nå og det kan man virkelig se hehe.

Så nå har jeg fått min første blogg plattform tilbake. Jeg kommer nok til å ta noen blogg innlegg fra miniblogg de jeg syns er de viktigste å sette inn her. Ellers så håper jeg dere syns det er kult at jeg har kommet meg tilbake på blogg.no

Vi blogges folkens.

2 kommentarer
    1. Hi there! Do you know if they make any plugins to assist
      with SEO? I’m trying to get my blog to rank
      for some targeted keywords but I’m not seeing very
      good gains. If you know of any please share. Kudos!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg