klar til israel

hei folkens. nå er det hvert øyeblikk klart til å gå inn i flyet. vi skal mellomlande i frankfurt skal være der i 3 timer og så ta flyet til tel aviv. Jeg gleder meg som en unge. Blir turen like bra som i fjor så kommer det til å gå alt for fort.

i år har jeg lyst til å blogge mer, men det skal bli både blogging og vlogging så det er bare å følge med

Daniel har ordnet en Israelsk sim kort så oppdatering blir det. så hvis du vil følge meg er det bare å følge med på mine sosiale medier

Instagram danian1992

snapchat danian92

YouTube skriv bare kim danial eller kimddaa

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg